WYCIECZKA DO WARSZAWY

W dniu 06 maja 2019 roku uczennice i uczniowie Szkoły Podstawowej w Dychowie wyruszyli na trzydniową wycieczkę krajoznawczą do Warszawy.

Naszym pierwszym turystycznym celem było zwiedzanie Stolicy, po którym oprowadzała nas Pani przewodnik. Zwiedziliśmy m.in. Stare Miasto, zobaczyliśmy Kolumnę Zygmunta, Pomnik Małego Powstańca, Pałac Prezydencki oraz Pomnik Nieznanego Żołnierza, gdzie podziwialiśmy z zapartym tchem uroczystą zmianę warty. Największą atrakcją dla dzieci było spotkanie z YouTube rem.

Po wyczerpującym, aczkolwiek pełnym wrażeń dniu pojechaliśmy do hotelu na obiadokolację, następnie wszyscy grzecznie poszliśmy spać i nabierać siły na kolejne dni. Drugiego dnia atrakcje w Warszawie pokazał nam pan Pilot Jacek. Zwiedziliśmy Łazienki Królewskie, ogrody na dachu Biblioteki, pobawiliśmy się w Centrum Nauki Kopernik, odwiedziliśmy pomnik Syrenki przy Wiśle, Stadion Narodowy i muzeum Legii. Niesamowite wrażenie wywarła na nas przejażdżka metrem. Wieczorem wychowawcy razem z dziećmi zorganizowali gry i zabawy. Śmiechu nie było końca.

W ostatnim dniu naszej wycieczki, tj. 08.06.2019r wybraliśmy się do Pałacu Kultury i Nauki oraz do Złotych Tarasów.

W godzinach wieczornych w radosnych nastrojach powróciliśmy do Dychowa. Podziękowaliśmy kierowcy za bezpieczną jazdę, panu pilotowi za opiekę i przekazanie nam ciekawych informacji a paniom: Iwonie Sancewicz, Magdalenie Frydryszek, Katarzynie Polanica, Danucie Raczyng oraz Marcie Kozłowskiej mamie Szymona za zorganizowanie tego ciekawego wyjazdu i sprawowanie między nami opieki.